Lidmaatschap

Als u en/of uw gezinsleden van de baan gebruik willen maken of de ijsclub willen steunen kunt u lid worden van IJsclub Oranjewoud. De kosten daarvan bedragen € 7,- per jaar. Dat is per gezin (inclusief inwonende kinderen).

Wanneer de ijsbaan is geopend kunt u zich bij het ijsclubgebouw aanmelden als lid.
Het lidmaatschap voor het huidige seizoen moet u contant betalen. Daarna zal de contributie via automatische incasso worden geïnd. Hiervoor moet u bij het aanmelden als lid een formulier voor automatische incasso invullen. Dat automatische incassoformulier vindt u HIER en wij willen u vragen dat (thuis) vast in te vullen (en mee te nemen naar de ijsbaan).

Let op: U kunt alleen lid worden als  u bij aanmelding een volledig ingevuld en ondertekend incassoformulier inlevert.

Wanneer u zich afmeldt als lid stopt het automatisch incasseren vanzelf.

In oktober/november wordt de ledenkaart voor het nieuwe winterseizoen (samen met de Nieuwsbrief) bij u thuisbezorgd. Bij leden die (nog) niet automatisch betalen vindt dan ook de contributie-inning plaats.

U kunt zich ook als donateur aanmelden. De kosten daarvan bedragen € 5,- per jaar. U mag dan niet van de ijsbaan gebruik maken. Ook hiervoor zult u het eerste jaar contant moeten betalen en daarna via automatische incasso.

Mogelijk gemaakt door Knooppunt intermedia